Професійно-технічне училище №4 Житомирська обл. м. Бердичів
П`ятниця, 15.12.2017, 20:47
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Друзі сайту

Звіт

про виконання умов контракту

директором професійно – технічного училища № 4 м. Бердичева Житомирської області Климовим Вадимом Едуардовичем.

Розділ 1. Організація навчально – виховного та навчально – виробничого процесу.

 

  Професійно-технічне училище № 4 м. Бердичева є державним професійно-технічним навчальним закладом другого атестаційного рівня, що забезпечує реалізацію права громадян на здобуття професійно-технічної та повної загальної середньої освіти.

Навчально – виховний та навчально-виробничий процес в ПТУ № 4 м. Бердичева зорієнтований на якісну підготовку майбутніх  робітників професій машинобудівної галузі, стимулює педагогічний колектив до творчої активності, реалізації своїх професійних інтересів і можливостей. Робочі навчальні плани та програми розроблені з урахуванням вимог Державних стандартів професійно-технічної освіти з конкретних робітничих професій на підставі Типової базисної структури навчальних планів для підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах, змісту освітньо-кваліфікаційних характеристик випускників, кваліфікаційних характеристик професій.

 Структура робочих навчальних планів враховує ступеневість здобуття професійно-технічної освіти та рівень загальної середньої освіти, яку мають учні або яку отримують в процесі навчання.   Навчальний заклад забезпечений державними стандартами ПТО з потрібних професій в електронному та друкованому варіантах, іншими нормативними та інструктивними матеріалами. Освітня діяльність закладу здійснюється відповідно до установчих документів. На першому етапі учні проходять навчання у навчальних майстернях закладу, на ІІ етапі – на виробництві. Для цього укладені угоди про надання робочих місць з різними організаціями, установами, підприємствами, які мають сучасне технологічне оснащення, що забезпечує виконання навчальних планів і програм. Такі угоди укладаються також за місцем проживання учнів.  Під час проходження виробничого навчання на підприємствах для учнів виділяються окремі робочі місця. Учні працюють за режимом роботи підприємства. Виробнича та переддипломна практика учнів проводиться на підприємствах згідно з укладеними договорами. Основними замовниками кадрів училища є ПАТ «БМЗ «Прогрес», ТОВ «Торговий дім заводу «Прогрес», ПАТ «Вентиляційні системи», ПАТ «Київське центральне конструкторське бюро арматуро будування», ВАТ «Бердичівське АТП-11837», КП «Бердичівський авторемонтний завод», підприємство «Бердичівський РЕМ», ВАТ «Бердичівський Трансмаш», КП «Бердичівтеплоенерго», ТОВ «Нове тисячоліття», МКП «Бердичівводоканал», ТОВ «Комфорт Плюс». Перед виходом на переддипломну практику учні отримують детальну програму проходження виробничої практики, тематику дипломних (творчих) робіт.

За звітний період з урахуванням потреб регіону у кваліфікованих робітниках були проліцензовані чотири нових професії: «Слюсар із складання металевих конструкцій; електрозварник ручного зварювання», «Електрослюсар (слюсар) черговий та з ремонту устаткування; електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», «Машиніст крана (кранівник)», «Стропальник». 

Здійснюється підготовка, перепідготовка кваліфікованих робітників з числа безробітних за договорами з обласним центром зайнятості, організовано навчання слухачів за індивідуальною формою навчання з професій «Електрогазозварник», «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування».

Система виховної роботи відтворена в розкладі №2, який включає проведення виховних та інформаційно-просвітницьких годин, занять гуртків і спортивних секцій, учнівських об’єднань, батьківських зборів та засідань ради профілактики правопорушень.

 Класні керівники та майстри виробничого навчання ведуть журнали планування та обліку виховної роботи в групах, щоденники педагогічних спостережень, відповідно до зразків, затверджених Міністерством освіти і науки.  Значна увага приділяється формуванню в учнів любові до рідної землі, поваги до традицій та героїчного минулого свого народу, розвитку пізнавальних інтересів учнівської молоді. Проводяться тематичні екскурсії до об'єктів культурної спадщини України, за звітний період  біля 200 учнів навчального закладу відвідали міста: Умань, Кам’янець – Подільський, Львів-Закарпаття, Тернопіль, Івано – Франківськ, Яремне, Буковель.

        Важлива роль у вихованні учнівської молоді відводиться заходам, спрямованим на формування національної самосвідомості, патріотичного виховання, підвищення рівня громадянської позиції. Серед них: уроки-пам’яті, зустрічі з учасниками Великої Вітчизняної  війни, партизанського руху на Житомирщині. Учні прибирають могили воїнів, які загинули, визволяючи м. Бердичів від фашистських загарбників, надають допомогу ветеранам війни та праці, інвалідам, особам похилого віку.

 У 2013 році   в училищі відкрито музей історії ПТУ-4  м.Бердичева, який у 2014 році був відзначений міською владою у номінації «Славімо рідне місто», а за підсумками обласного конкурсу музеїв у 2015 році посів третє місце в області.

          Результатом співпраці училища та Фонду Східна Європа за фінансової підтримки «Юнікрейдет Фундейшен»стало обладнання у приміщенні гуртожитку нової тренажерної зали. Обладнано футбольне поле, спортивний майданчик для занять  з волейболу та баскетболу. Є спортивна зала,  пристосована для  гри  в волейбол, баскетбол та міні-футбол.

Всі спортивні об»єкти працюють з повним навантаженням Налагоджено діяльність фізкультурно-спортивного клубу «Гарт», відвідування учнями училища секцій з різних видів спорту в міській ДЮСШ та ДЮФПК, участь у обласній Спартакіаді серед учнів ПТНЗ, дні здоров”я і фізичної культури, а також проведення військово – спортивних свят «Козацькі розваги», «Покажемо вдачу свою молоду» та інших  спортивно - масових і фізкультурно - оздоровчих заходів. Серед учнів проходять  змагання  з масових видів спорту: футболу, баскетболу, волейболу.

   Про  досить  високий рівень  спортивно-масової  роботи в  навчальному закладі свідчать досягнуті результати  участі учнів   в змаганнях  обласного  рівня. Серед учнів є Чемпіони України, які входять до складу молодіжної збірної Житомирської області з хокею на траві. Учень групи №1 Цима Д.О. увійшов до складу збірної України і захищав честь держави на першість Європи в Італії.

Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України та Комітету з фізичного виховання та спорту нагороджено училище за перемогу у обласній Спартакіаді 2014 серед профтехучилищ області, а також  відзначено  міською владою в номінації «Кращі в спорті» за перше місце в Спартакіаді області в загальному заліку.

В училищі діє учнівська Рада, яка тісно співпрацює з адміністрацією закладу. Учнівська організація має свій Статут, Положення. Учні координують свою діяльність з громадськими організаціями міста, області відвідують обласні збори лідерів учнівського самоврядування, активно допомагають у важливих училищних справах, беруть участь у засіданнях Ради училища. Позаурочна виховна робота  забезпечує змістовну діяльність учнів в позаурочний час, організацію їх  дозвілля. З цією метою в училищі створені і працюють, клуби за інтересами: клуб «Пошук», «Любимо фотографувати», «Технічна творчість»; спортивні секції: «Шахи», «Волейбол», «Баскетбол», «Шашки»; «Футбол», «Теніс», вокальний гурток.

 В навчальному закладі здійснюється планомірна робота щодо забезпечення соціальних гарантій дітей – сиріт та інших вразливих категорій дітей. На кожну дитину заведено соціальний паспорт, вивчається середовище, в якому знаходяться учні в позаурочний час. Працює їдальня, яка  перебуває на балансі училища. Адміністрацією організоване повноцінне,  гаряче трьохразове харчування учнів, які мешкають у гуртожитку і учнів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.Функціонує медпункт, учні навчального закладу, які потребують житла, забезпечені гуртожитком.

Заклад активно взаємодіє з органами місцевого самоврядування, інформаційно - методичним центром управління освіти і науки виконкому Бердичівської міської ради, прокуратурою, службою у справах дітей, центром сім'ї та молоді, кримінальною міліцією у справах неповнолітніх, міським центром зайнятості, міською лікарнею та іншими державними та громадськими організаціями області, міста та району.За звітний період кількість правопорушень та злочинів, скоєних учнями, зменшилась удвічі.

 Училище дбає про власний імідж і засобами масової інформації інформує громадськість про свої здобутки.

            Розділ 2. Виконання обсягів державного замовлення.

Головним напрямом діяльності училища є виконання державного замовлення на первинну професійну підготовку кваліфікованих робітників та здійснення професійно-технічного навчання і перепідготовку слухачів з числа юридичних та фізичних осіб.

 Підготовка кваліфікованих робітників проводиться за 9-ма професіями: «Електрогазозварник; електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах», «Електрослюсар (слюсар) черговий та з ремонту устаткування; електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», «Монтажник санітарно-технічних систем та устаткування; газозварник», «Котельник; електрозварник ручного зварювання», «Слюсар із складання металевих конструкцій; електрозварник ручного зварювання», «Токар; електрозварник ручного зварювання», «Електрогазозварник», «Машиніст крана (кранівник)», «Стропальник».

Прийом на навчання учнів відповідає переліку послуг, заявлених у ліцензіях. Основні замовники робітничих кадрів: ПАТ «Бердичівський машинобудівний завод «Прогрес», ТОВ «Торговий дім заводу «Прогрес», ПрАТ «Вентиляційні системи», ЗАТ «Київське центральне конструкторське бюро арматуробудування», ПрАТ «Житомирський завод огорожувальних конструкцій», Бердичівський район електричних мереж, ДП «Міленіум-Плюс», ТОВ «Комфорт-СВ», МКП «Бердичіводоканал», КП «Бердичівтеплоенерго», ТОВ «Бердичівське АТП-11837», ТОВ «Нове тисячоліття». Щорічно з підприємствами укладаються угоди про надання робочих місць для проходження виробничого навчання та виробничої практики з подальшим працевлаштуванням випускників. Виконання обсягів державного замовлення складає 100 відсотків щорічно.

 За звітний період  доведені контрольні показники державного замовлення в навчальному закладі в цілому і в розрізі професій виконувалися повністю: план прийому учнів  був відповідно кожного року  135, 102, 129, 100, 106 чол.

                      Розділ 3. Фінансово – господарська та виробничо – комерційна діяльність.

Навчальний заклад фінансується на нормативній основі за рахунок коштів державного бюджету, а також з додаткових джерел фінансування відповідно до законів України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту» та інших законодавчих та нормативно-правових актів.

Складання кошторису, визначення сум витрат за видами видатків проводиться згідно з нормативними документами. За звітний період економію отримано по енергоносіях: теплопостачання – на 68,1 тис.грн.; водовідведення – на 1,8 тис.грн., електроенергія – на 10,6 тис.грн. Використання коштів спеціального фонду та благодійних внесків відповідає статутній діяльності навчального закладу.

Ще одним джерелом фінансування є спеціальний фонд. Надходження коштів до спеціального фонду складає в середньому  267,7 тис. грн. в рік і використовується на реалізацію заходів, пов’язаних з виконанням основних функцій статутної діяльності училища.

Штатний розпис розробляється в межах затвердженого фонду заробітної плати з дотриманням номенклатури посад та урахуванням примірних нормативів чисельності працівників і затверджується в установленому порядку. Чисельність працівників складає за останні  роки 81,3 штатних одиниць.

         Впродовж звітного періоду в училищі 100-відсотково забезпечено бюджетними коштами видатки захищених статей кошторису. Всі інші видатки здійснювалися за рахунок спеціального фонду кошторису і за останні п»ять років були використані на: оплату заробітної плати з нарахуваннями, придбання медикаментів, харчування учнів, комунальні послуги, виплату стипендій.

           Розділ 4. Розвиток навчально – матеріальної та навчально – методичної бази.

         Училище має достатню матеріально-технічну базу для здійснення підготовки кваліфікованих робітників у межах ліцензованих обсягів, що відповідає вимогам робочих навчальних планів і програм; будівлі і споруди відповідають санітарно-гігієнічним нормативам і використовуються раціонально; кабінети, майстерні та їх матеріально-технічне, навчально-методичне забезпечення з предметів і професій відповідають вимогам робочих навчальних планів і робочих навчальних програм; оновлення та поповнення матеріально-технічної бази здійснюється відповідно до плану розвитку навчального закладу.

Одним із джерел поповнення і оновлення  навчально-матеріальної бази є творчі роботи учнів, підготовлені до Державних кваліфікаційних атестацій (стенди, натуральні вироби, плакати,  макети, муляжі).Учні виготовляють необхідну продукцію, як от: декоративна огорожа території училища, декоративні ворота, хвіртки.

У навчальному закладі приділяється увага інформаційно-комп’ютерному забезпеченню навчально-виховного процесу. Обладнаний і використовується комп»ютерний клас з підключенням до мережі Інтернет, використовуються електронні педагогічні програмні навчальні посібники: ЕЗНП « Санітарно-технічні роботи», «Матеріалознавство».

         Створений та успішно функціонує веб-сайт навчального закладу.

         Колективна та індивідуальна методична робота педагогічної ради і методичних комісій щодо методичного та дидактичного забезпечення навчально-виховного процесу проводиться результативно; навчальні предмети та професійно-практична підготовка забезпечені підручниками, навчальними посібниками, довідковою літературою та методичними рекомендаціями на 82%, в тому числі українською мовою – на 79%; рівень інформатизації навчального процесу, запровадження сучасних педагогічних та виробничих технологій у теоретичне і практичне навчання учнів становить близько 85%.В закладі здійснена передплата періодичних видань: «Освіта України»,  «Профтехосвіта», «Урядовий кур’єр», «Позакласний час», «Професійно-технічна освіта».

Матеріально-технічна база училища частково поповнюється за рахунок додаткових коштів від 50% надходжень від виробничої практики, плати за гуртожиток, благодійних надходжень. Надходження таких коштів за останні роки  склало відповідно 26050 грн., 28625 грн. та 75397 грн. Використані вони були на придбання господарських та будівельних матеріалів, оплату податків, придбання обладнання довгострокового користування, капітальний ремонт інших об’єктів, оплату харчування учнів.

 

              Розділ 5. Наявність колективного договору та додержання його умов.

Згідно з Законом України «Про колективні договори та угоди» в училищі розроблений та укладений колективний договір, схвалений загальними зборами трудового колективу, в який щорічно вносяться зміни та доповнення на загальних зборах колективу училища. В договорі  передбачені комплексні заходи щодо  безпеки, гігієни  праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійних захворювань та аварій, соціальні пільги, гарантії та компенсації, встановлені законодавством. Преміювання та інші заохочення працівників здійснюються відповідно до колективного договору та Положення про преміювання працівників за високі виробничі досягнення.

Умови колективного договору додержуються.

                    Розділ 6. Якісний склад педагогічних працівників. Наявність та робота з кадровим резервом.

Навчальний заклад при доборі керівних і педагогічних працівників дотримується чинного законодавства і нормативних документів Міністерства освіти і науки України; керівний і педагогічний персонал здатний забезпечувати підготовку кваліфікованих робітників на рівні державних стандартів і вимог.

Якісний склад педагогічних працівників: «спеціаліст вищої категорії» – 5 чол. (40%); «спеціаліст першої-другої категорії» – 7чол. (60%). Педагогічні звання «майстер виробничого навчання І і ІІ категорії» – 6 чол. (42%). За звітний період прийнято на роботу 8 педагогічних працівників. Звільнено за власним бажанням 7 педагогічних працівників, з них у зв’язку з виходом на пенсію – 3 чол.

В училищі проводиться робота щодо зростання педагогічної майстерності молодих спеціалістів: за звітний період в Школі молодого педагога при НМК ПТО у Житомирській області пройшли навчання 4 майстри виробничого навчання. Молоді спеціалісти реалізують себе в самоосвітній діяльності: працюють над проблемними темами, вивчають інноваційні виробничі технології і приймають участь у виставках, підготовці методичних доробок. Проводяться консультації, ведуться трудові паспорти молодих спеціалістів. Щорічно 4-5 випускників училище направляє на навчання у індустріально – педагогічні заклади для підготовки майбутніх майстрів виробничого навчання.

                   Розділ 7. Дотримання вимог нормативно – правових актів щодо створення та забезпечення умов праці педпрацівників.

           В училищі створена служба з питань охорони праці, призначені посадові особи, відповідальні за охорону праці, дотримання правил електробезпеки, експлуатації газових установок та пожежної безпеки, створена база нормативних документів з питань безпеки життєдіяльності. Для проведення групового та індивідуального консультування працівників, перевірки знань створена комп’ютерна правова база з питань охорони праці.

Питання охорони праці, пожежної безпеки, гігієни праці обговорюються на нарадах з керівниками структурних підрозділів, педагогічних радах. Щорічно, в квітні, під час проведення дня цивільної оборони і комплексно-об’єктивного тренування, проводяться відпрацювання практичних дій учасників навчально-виховного процесу на випадок надзвичайних ситуацій.

Розроблені тимчасові комплексні заходи щодо поліпшення умов безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу, запобіганню травматизму на виробництві та в побуті, комплексна програма забезпечення пожежної безпеки на період до 2015 року включно (з економічними розрахунками).

В училищі працює медпункт, обладнаний необхідним приладдям, медикаментами, що дає можливість медпрацівнику здійснювати профілактичну і оздоровчу роботу з учнями, проводити медичні огляди. Медпрацівник контролює санітарно-гігієнічний стан лабораторій та гуртожитку, в кожній лабораторії, майстерні та кабінетах є аптечка для надання першої медичної допомоги. Щорічно проводиться медогляд педагогічних працівників училища.

Санітарно-технічний стан будівель і споруд, навчальних кабінетів, лабораторій, майстерень відповідають вимогам охорони праці, санітарії та пожежної безпеки, про що свідчать висновки СЕС, пожежно-технічного та Держгірпромнагляду.

               Розділ 8. Ефективне використання та збереження державного майна.

Комплекс споруд професійно-технічного училища № 4 м. Бердичева введений в експлуатацію в 1987 році за типовим проектом потужністю 720 місць і являє собою цілісний майновий комплекс, розміщений на території 3,03 га. Комплекс складається з трьох корпусів: навчальний корпус загальною площею 2081,6 кв.м., де знаходяться 20 навчальних кабінетів, методичний і педагогічний кабінети; громадсько-побутовий корпус загальною площею 1873,0 кв.м., де знаходяться спортивна зала площею 288 кв.м, бібліотека, актова зала, їдальня, гардероб, медичний кабінет; корпус навчально-виробничих майстерень загальною площею 2016,0 кв.м. Наявний гуртожиток проектною потужністю на 468 місць.

Стан будівель та навчальних приміщень відповідає вимогам Державних санітарних, протипожежних норм та вимогам охорони праці для підготовки кваліфікованих робітників за ліцензованими професіями, про що видані висновки Територіального управління Держгірпромнагляду по Житомирській області; Бердичівського міськвідділу управління держтехногенбезпеки у Житомирській області та Державної санітарно-епідеміологічної служби у Житомирській області. Опалення будівель централізоване.

Щорічно проводиться поточний ремонт, оновлення навчально-матеріальної бази за рахунок коштів спеціального фонду та благодійних надходжень. Навчально-виробничі, побутові, культурно-освітні, спортивні споруди, комунікації, обладнання, засоби навчання та інше майно училища є державною власністю, перебувають на балансі навчального закладу та використовуються навчальним закладом.

 Колектив дбає про збереження державного майна.

 

 

Розділ 9. Стан виконавської дисципліни.

        Навчальний заклад забезпечений необхідними нормативно-правовими актами та розпорядчими документами, які через директора надходять до керівників підрозділів, вивчаються на інструктивно-методичних нарадах педагогічними працівниками. Облік документів ведеться в книгах реєстрації вхідної і вихідної кореспонденції.

Управління навчально-виховним процесом в училищі здійснюється за основними напрямками: планування роботи; організація виконання; контроль і прийняття рішень. Для доведення поставлених задач до відома педагогічного колективу проводяться оперативні наради при директорі, наради з педагогічними працівниками, засідання педагогічної ради.

Діяльність училища організовано на підставі плану роботи на навчальний рік, визначено першочергові завдання, стратегія розвитку, проблеми, над якими працює колектив, та завдання, які необхідно вирішувати у майбутньому. З метою підвищення якості  професійної підготовки учнів, виконання навчальних планів і програм, підвищення науково-методичного рівня викладання предметів і систематизації перевірки всіх сторін учбово-виховного процесу, а також координації дій і вимог адміністрації училища до педагогічного персоналу,   здійснюється внутрішньоучилищний контроль. У графіку контролю визначено терміни та рівні розгляду запланованих питань,  форми прийняття  управлінських рішень.

В ході вивчення питань якості навчально-виховного процесу керівниками училища розробляються рекомендації викладачам та класним керівникам щодо його поліпшення.

З метою оперативного реагування на зміни в навчально-виробничому процесі, адміністрацією училища видаються накази. Зміст наказів стосується широкого кола питань.

Стан виконавської дисципліни задовільний.

Розділ 10. Щорічний звіт про виконання умов контракту на загальних зборах колективу.

Відповідно до Закону України «Про професійно-технічну освіту», колективного договору щорічно у березні – місяці  проводяться збори працівників училища, на яких  заслуховується звіт директора про виконання умов коктракту, розглядаються питання функціонування і розвитку навчального закладу,  членами колективу вносяться пропозиції і побажання, які аналізуються і включаються до заходів з метою  подальшої реалізації.

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz